معرفی کوتاه بهترین هدفون برای انجام حرکات ورزشی
  • قالب وبلاگ
  • hillbilly.ir
  • https://goo-gl.su/X5vWvT
  • سایت تیتر نیوز
  • بانک اطلاعات اصناف

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و موبایل های هوش و آدرس genius-lar-headset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 494
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

معرفی کوتاه بهترین هدفون برای انجام حرکات ورزشی

به عنوان یک نقطه قوت می توانیم از نسخه بلوتوث 4.0 استفاده کنیم که قابلیت اتصال به هشت دستگاه را دارد. علاوه بر این، کنترل از راه دور متصل به این هدفون به کاربر دسترسی کامل و کنترل موسیقی در حال پخش را می دهد. همچنین یک میکروفون در این ریموت وجود دارد که به کاربر امکان صحبت می دهد.
سرانجام، هدفون های Jaybird Freedom بدون در نظر گرفتن مشکلات آنها عالی هستند و برای افرادی که ورزش می کنند بسیار عالی هستند و می خواهند حتی هنگام تعریق از آسیب دیدن دستگاه خودداری کنند. اگر jaybird قیمت این محصول را حدود 50 دلار کاهش دهد تا نزدیک به 150 دلار باشد، توانایی رقابت با بقیه هدفون فعال می شود و می توانید آزادی بیشتری برای آزادی تصور کنید.
جوانب مثبت: هدفون های Jaybird Freedom از طراحی قبلی باریک تر و نسبت به نسخه های قبلی بهره می برند و راحت تر در گوش قرار می گیرند. بلندگو بلوتوث Togoshi دارای صدای عالی و تجربه گوش دادن عالی است. همچنین یکی از نکات مثبت این مدل این است که ضد عرق است و همین باعث می شود این مدل برای هدفون هایی با حرکت و تعریق زیاد مناسب باشد. همچنین میزان باتری و شارژ مناسب برای این مدل می تواند چشمگیر باشد. در بسته اولیه این دستگاه، یک کیف حمل و برخی لوازم جانبی وجود دارد که کاربر می تواند از آن استفاده کند.
منفی: سیستم کنترل هدست بی سیم کمی سنگین است و می تواند مانعی برای کاربر در حرکات سریع باشد (بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد). این یکی از نقاط ضعف اصلی شناخته شده است. زیرا در صورت از بین رفتن باتری ذخیره شده، می توانید محصول را شارژ کنید. قیمت این محصول از همتایان خود نیز بالاتر است.
نتیجه گیری: هدفون های Jaybird Freedom احتمالاً بهترین هدفون برای این شرکت هستند. مقاومت بی سیم و تعریق دستگاه از نکات مثبتی است که می تواند آن را به یک مدل عالی تبدیل کند اما قیمت بالا و قطعات طراحی آن را کمی دشوار می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست، ،
:: برچسب‌ها: پیشنهاد خرید, هدفون, هدفون Jaybird Freedom, هدفون ورزشی, ,
نویسنده : هایکا